tirsdag 28. februar 2017

En skikkelig tålmodighetsprøve...;)

En sliten, "ihjel" malt furukommode ble gitt bort på nettet og jeg hoppet på den uten noen annen plan enn at "kjipe" furukommoder er relativt enkle å redesigne samt at denne faktisk var i nærheten.
Men akkurat denne kommoden har jeg hatt lyst til å myrde opptil flere ganger!!!
Hele greia holdt på å gi seg, skruer manglet eller var byttet ut med helt feile skruer, skuffene i midten datt i fra hverandre bare du så på de og sist men ikke minst så var det myyyyyyye maling...!
Planene for denne kommoden endret seg utallige ganger men plutselig bare landet jeg på noe som kunne funke.
Tv/media benk/kommode med litt oppbevaring...???
Skuffene ble avlivet og i midten tapetserte jeg med noen rester jeg hadde liggende.
To nye hyller ble laget til og malt hvite og hull til ledninger og diverse ble borret i bakveggen.
Inni det ene skapet er alt av ledninger samlet i ett uttak.
Oppbevaring av x-antall ladere, høytalere, fjernkontroller (alt jeg IKKE liker...;) er samlet i hvert av skapene.
Toppen ble beiset grå, hele greia malt grønn og nye hvite håndtak på dørene.
Enn så lenge er jeg fornøyd med tvkroken i stua, helt til jeg får en ny ide eller et møbel...;)







Gråbeiset topp, ny tapet, nye hyller og hvite håndtak.


Ingen kommentarer: