lørdag 15. juli 2017

Redesign seminar i Stavanger - Del 5

Dette var et "miniprosjekt" ved siden av møblene.
Bøker er det i overflod i NMS sine bruktbutikker så jeg tenkte å vise noe man kan bruke de til.
Sikkert mange som mener at man ikke skal "ødelegge" bøker på denne måten men akkurat disse bøkene som gikk med her var moden for resirkulering...;)
For å stille ut prosjektene brukte jeg noen bilder/lerreter som jeg fant i butikken.
Det oransje lerretet malte jeg i en dus grønnfarge.
Vimplene har jeg klippet ut og brukt hullemaskin til å lage hullene i topp og så har jeg tredd de inn på hyssing.
Hyssingen er festet på baksiden av lerretet med stiftepistol.
Det andre bildet syntes jeg var veldig sommerlig og motivet passet fint som bakgrunn til sommerfuglene jeg brettet av boksidene.
Jeg malte selve rammen i en dus gammelrosa farge så den ble litt "sprekere".
Sommerfuglene limte jeg fast på bildet med limpistol.
Malen til sommerfuglene festet jeg med "tyggis" så den lett kunne taes ned og brukes.
En fin måte å gjenbruke både bøker og bilder/lerret som man kanskje ikke helt føler passer inn i original stand.









Ingen kommentarer: